EFSİAD

Cecof Genel Kuruluna Evsahipliği Yaptık

Efsiad,The European Committee of Industrial Furnace, Heating and Metallurgical Equipment Associations genel kuruluna evsahipliği yaptı. Kısa adı Cecof olan ve mensubu olduğumuz derneğin 18-21 Ekim tarihlerinde İstanbul Swiss Otel’de gerçekleşen etkinlik dört aşamada gerçekleşti. İlk gün akşam Swiss Otel’de welcome kokteyli düzenlendi. Açılış kokteyline sponsor olan üyelerimiz Baykal Rezistans Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Oğuz Baykal ile Elimko Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Malik Aviral’e  teşekkür ediyoruz.  Resmi olarak 1. Gün tesis gezileri düzenlendi. Sistem Teknik Sanayi Fırınları A.Ş. ve Alpha Metalurji TOSB yerleşkesine fabrika ziyaretleri gerçekleştirildi. İki tesisimizi ziyaret eden misafirlerimiz her iki tesislerimizi oldukça beğendiler. Gerek Sistem Teknik Yönetim kurulu üyesi Sayın Beste Özdeşlik gerekse Alpha Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Hasan Çep’e tesislerin bizlere açtıkları ve misafirlerimizi oldukça güzel ağırladıkları için teşekkürlerimizi sunuyoruz.  Tesis ziyaretlerinin ardından Swiss Otel’de düzenlenen akşam yemeğinde buluştuk. İkinci gün ise sabah başlayan genel kurulda ülke sunuları gerçekleştirildi. . Genel kurulda ülke raporunu Sayın Cihan Acaroğlu sundu. Endüstriyel fırın sektörü gelecek vizyonu ile ülkemizin dünyadaki yeri ve önemini içeren detaylı sunumu ise Efsiad Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Dr. Hasan Çep sundu. Toplantı esnasında toplantıya katılan bütün delegelere Anadolu motifleri işlenmiş İstanbul hatırası temalı seramik plaketleri takdim ettik. Efsiad Yönetim Kurulu Başkanı Dr.Hasan Çep’in sunumunun ardından Cecof Başkanı Sayın Rene Branders’e plaket sunarak katkılarından dolayı teşekkürlerini sundu. Sayın Rene Branders ise evsahipliği konusunda memnuniyetlerini ifade etti.

Genel Kurul sonunda bütün delegelerin katıldığı ve Hannover Messe Ankiros Fuarcılığun sponsor olduğu Gala Yemeğine geçildi. Swiss Otelin Şanzelize isimli Tur Teknesinde gerçekleşen boğaz turumuza katılan yerli yabancı bütün misafirlerimiz İstanbul Boğazının büyüsüne kapılarak geziden oldukça mutlu ayrıldılar. Gala yemeği sponsorumuz Hannover Messe Ankiros Fuarcılık A.Ş. Genel Müdürü Sayın İbrahim Anıl ve Genel Müdür Yardımcısı Sayın Mehmet Akyüz’e destekleri için teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Resmi Program sonunda birçoğu Türkiye’ye ilk kez gelen misafirlerimize Topkapı Sarayı, Yerebatan Sarnıcı, Sultan Ahmet Camii ve Kapalı Çarşıyı kapsayan gezi planlandı. Profesyonel rehber eşliğinde tarihi güzelliklerimizi ziyaret eden misafirlerimiz ülkemizden pozitif duygularla ayrıldılar.